Først skal du sikre, at du logger ind på Mit Codan Erhverv med NemID medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil – altså virksomhedens NemID. Er du virksomhedsejer, kan du dog også logge på med dit private NemID. Læs mere om hvordan du logger på Mit Codan Erhverv her.
Kan du stadig ikke logge ind, kan du sende os en mail med følgende oplysninger:
1. Et skærmbillede/screenshot af det fejlbillede, du får. Vi kan bedst hjælpe dig, hvis vi får så mange detaljer med som muligt, så tag gerne et skærmbillede af hele skærmen, så vi kan se adresselinje, fejlkoder mv. Tag også gerne et skærmbillede af det billede, du ser inden, du oplever fejlen (hvis muligt).
2. Skriv en kort beskrivelse af, hvad du gjorde, da fejlen opstod (fx hvilken knap du trykkede på).
3. Fortæl os, hvilken browser og version du bruger (fx Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox). Eksempel: Google Chrome version 80.0.3987.122. Vi opfordrer altid til, at du har den nyeste version af din browser på computeren.
4. Oplys os dine kontaktinformationer, så vi kan kontakte dig.
Send disse oplysninger til os på mailen mitcodanerhverv@codan.dk, så vi kan løse fejlen med vores onlineafdeling. Vi kontakter dig, og hjælper dig med at komme på Mit Codan Erhverv.