Ofte stillede spørgsmål

Login til Mit Codan Erhverv

Hvad gør jeg, når jeg får en fejlmeddelelse ved login?

Først skal du sikre, at du logger ind på Mit Codan Erhverv med NemID medarbejdersignatur med nøglekort eller nøglefil – altså virksomhedens NemID. Er du virksomhedsejer, kan du dog også logge på med dit private NemID. Læs mere om hvordan du logger på Mit Codan Erhverv her.

Kan du stadig ikke logge ind, kan du sende os en mail med følgende oplysninger:

1. Et skærmbillede/screenshot af det fejlbillede, du får. Vi kan bedst hjælpe dig, hvis vi får så mange detaljer med som muligt, så tag gerne et skærmbillede af hele skærmen, så vi kan se adresselinje, fejlkoder mv. Tag også gerne et skærmbillede af det billede, du ser inden, du oplever fejlen (hvis muligt).

2. Skriv en kort beskrivelse af, hvad du gjorde, da fejlen opstod (fx hvilken knap du trykkede på).

3. Fortæl os, hvilken browser og version du bruger (fx Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox). Eksempel: Google Chrome version 80.0.3987.122. Vi opfordrer altid til, at du har den nyeste version af din browser på computeren.

4. Oplys os dine kontaktinformationer, så vi kan kontakte dig.

Send disse oplysninger til os på mailen mitcodanerhverv@codan.dk, så vi kan løse fejlen med vores onlineafdeling. Vi kontakter dig, og hjælper dig med at komme på Mit Codan Erhverv.

Hvordan får vi en ny administrator?

Kontakt os venligst, så vi kan hjælpe den nye administrator på Mit Codan Erhverv. Send en mail til os her mitcodanerhverv@codan.dk. 

Jeg kan ikke se mit dækningsbevis til min sundhedsforsikring.
Hvordan får jeg adgang?

Hvis du har din sundhedsforsikring hos os gennem dit arbejde, og kan du ikke se dit dækningsbevis, når du logger ind på Mit Codan, kan du få adgang ved at udfylde denne formular.

Så kontakter vi dig, og hjælper dig på Mit Codan, så du altid har adgang til dit dækningsbevis.

Hvem skal jeg kontakte med problemer med mit NemID?

Har du brug for hjælp med dit NemID, eller ønsker du fx at bestille eNemID medarbejdersignatur, kan du få hjælp hos NemID. Du kan få mere hjælp her.

Kan jeg få hjælp til at bruge Mit Codan?

Ja, vi hjælper dig med Mit Codan Erhverv over telefonen eller som et online møde. Send en mail til os på mitcodanerhverv@codan.dk, og skriv, hvornår det passer dig, så ringer vi dig op.  

Jeg er mægler. Kan jeg bruge en digital selvbetjeningsløsning hos Codan?

Ja, vores digitale løsning hedder Mit Codan Erhverv, og her kan du som mægler logge ind med et Erhvervs Nemid login. Her kan du søge efter en af dine kunder og se deres policer, dækning, breve og dokumenter sendt fra Codan på kundens vegne. 

Jeg er mægler. Hvordan får jeg adgang til Mit Codan Erhverv?

Du skal have bestilt et erhvervs Nemid via Nets. Du kan læse mere omkring oprettelse af et erhvervs Nemid her.

Derudover skal du have sat din bruger op til at kunne logge ind og se dine kunder. Dette gør du ved at kontakt os på 33 55 24 24, så hjælper vi med at sætte din bruger korrekt op.  

Kan vi være flere mæglere fra vores mæglerhus, der kan få adgang?

Ja, I kan godt have flere brugere til Mit Codan Erhverv. Det får I oprettet ved at vælge en i jeres mæglerhus, der skal være administrator. Herefter skal administrator invitere andre fra jeres mæglerhus til at blive brugere på Mit Codan Erhverv. 

Jeg er mægler. Jeg kan ikke se mine kunder, når jeg søger efter dem på Mit Codan Erhverv. Hvad skal jeg gøre?

Din bruger er muligvis ikke tilknyttet dine kunder i vores system. Kontakt os på 33 55 24 24, så hjælper vi dig med at få tilknyttet din bruger til de rette kunder. 

Partnerskaber

Ønsker I at indgå partnerskab med Codan?

Kontakt os eller læs mere under vores partnerside her. 

Ønsker I at høre mere om vores tilbud til mæglere?

Kontakt vores mæglersupport på 33 55 24 24 eller læs mere her.

Services

Kan vi få et forsikringstjek, hvis noget ændrer sig i virksomheden?

Ja, I kan gratis bestille et forsikringstjek  Mit Codan ErhvervSå ringer vi dig op og gennemgår jeres forsikringer, så vi sikrer, at I er korrekt dækketForsikringstjekket er gratis, og I kan  det lige så ofte, I har behov for det.  

Klik her for at bestille et forsikringstjek

Har I nogen der kan hjælpe os med Mit Codan?

Ja, ønsker du, at blive ringet op og få en gennemgang af Mit Codan, så er det muligt. Du skriver blot en mail til vores kundeservice, så ringer de dig op, når det passer dig og du sidder klar ved computeren. Er I flere i virksomheden, der ønsker at få en gennemgang, så skriv endelig til os, så vi kan finde den løsning, der passer jer bedst.
Kontakt os ved at sende mail til kundeservice.

Hvordan bestiller vi et onlinemøde?

I kan bestille et onlinemøde via af vores hjemmeside eller kontakte os. Læs mere her