Gratis familiefoto på Bakken

Søndag den 24. august kan du tage din familie med på Bakken uden for København og få taget et gratis familieportræt af en professionel fotograf.

I august tager et mobilt fotostudie rundt i hele landet. I weekenden kommer fotostudiet til Bakken, og det er Codan, der står bag familiefoto-eventen. Hele søndag kan man komme forbi, og så vil en professionel fotograf gratis tage et billede af hele familien.
Eventpersonalet vil efterfølgende sørge for at sende billedet ud til de portrætterede, så de har et evigt minde fra en hyggelig dag med familien.

Fokus på familien i alle dens afskygninger
Det mobile fotostudie er et af mange initiativer, som Codan har taget i deres nye kampagne, hvor de ønsker at undersøge, hvordan en familie egentlig ser ud.

”I Codan er vi klar over, at familier i dag ser meget forskellige ud, og der er mange måder at være familie på. Med vores nye kampagneindsats ønsker vi at hylde alle typer af familier og fortælle, at vi fx også dækker dine børns ting, selvom de måske ikke bor hos dig hele tiden,” fortæller Søren Laursen, der er ansvarlig for branding i Codan.

Du kan få taget dit familiefoto på pladsen foran Friluftsscenen på Bakken ved Klampenborg mellem kl. 12-18. Det er sidste stop på turen for det mobile fotostudie.

Fakta
Codan rejser i sensommeren rundt i Danmark for at blive klogere på, hvordan den moderne familie ser ud anno 2014 og møde de mange familietyper. Tidligere har det mobile fotostudie været forbi Fårup Sommerland og Rosengårdcentret i Odense.

Få et indblik i de mange familietyper, der findes i Codans korte spot her

For yderligere oplysninger:
Codan Forsikring A/S
Mads Houe, pressechef
Telefon: 30 37 83 53 / e-mail: mdq@codan.dk

Om Codan Forsikring
Codan Forsikring er Danmarks tredjestørste forsikringsselskab og har knap 340.000 danske husstande og godt 50.000 små og store virksomheder som kunder. Codan Forsikring er en del af Codan-koncernen, der bl.a. ejer det svenske forsikringsselskab Trygg-Hansa. Codan-koncernen er i dag 100 % ejet af den britiske forsikringskoncern RSA. Dermed er Codan en del af et af verdens største forsikringsselskaber med 23.000 medarbejdere.

Læs mere om Codans arbejde med CSR her
Læs mere om Codan her

Hvordan ser en alimindelig familie egentlig ud?
Vi har undersøgt, hvordan danskerne lever - og der er mange måder at være familie på. Tag familietesten og se, hvilken slags familie I er. Hos Codan tilbyder vi forsikringer, der passer til den måde, vi lever på i dag - og vi tjekker gerne dine forsikringer
på 33 55 55 50.
Tag familietesten her