Opdater dit samtykke, og behold din Djøf-rabat

Sådan fornyr du nemt dit samtykke

Udfyld og sæt kryds i formularen herunder for at forny dit samtykke til, at Codan må behandle oplysning om dit Djøf-medlemskab samt at Djøf og Codan må udveksle dine oplysninger til brug for løbende verificering af dit Djøf-medlemskab. Fornyelsen af samtykket betyder blandt andet, at du kan beholde din Djøf-rabat hos os. Er I flere Djøf-medlemmer i husstanden, skal I alle afgive et individuelt samtykke.

Samtykke til at videregive dine oplysninger til Djøf

For at kunne tilbyde dig en forsikring med de særlige vilkår og priser, som samarbejdet mellem Codan og Djøf muliggør, har vi løbende brug for verificering fra Djøf om, at du er medlem og derved berettiget til de særlige vilkår og priser, et Djøf-medlemskab berettiger til. Vi har derfor brug for at videregive dine identifikationsoplysninger til Djøf, herunder dit CPR-nummer, til brug for entydig identifikation. Du skal derfor give samtykke til, at vi må udveksle dine identifikationsoplysninger, herunder CPR-nummer, med Djøf til brug for entydig identifikation og at Djøf løbende verificerer dit Djøf-medlemskab.

Frivillighed og tilbagekaldelse
Det er frivilligt at give samtykke til os. Dog er dit samtykke en forudsætning for at vi kan tilbyde forsikring med de særlige vilkår og priser, som samarbejdet med Djøf muliggør. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Tilbagekaldelsen gælder dog ikke videregivelsen af dine oplysninger forud for tilbagekaldelsen. Hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage, vil du blive varslet over på Codans almindelige vilkår og din Djøf-rabat vil frafalde.

Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at ringe
til vores kundecenter på 33 55 30 80.

Samtykke til at behandle dit fagforeningsmæssige tilhørsforhold

For at kunne tilbyde dig en forsikring med de særlige vilkår og priser, som samarbejdet mellem Codan og Djøf muliggør, skal vi behandle oplysning om, at du er medlem af Djøf. Da medlemskab af fagforening er en særlig personoplysning, er det nødvendigt, at du giver dit samtykke til, at vi må behandle denne oplysning. Du skal derfor give samtykke til, at vi må behandle oplysning om dit fagforeningsmæssige tilhørsforhold.

Frivillighed og tilbagekaldelse
Det er frivilligt at give samtykke til os. Dog er dit samtykke en forudsætning for, at vi kan tilbyde forsikring med de særlige vilkår og priser, som samarbejdet med Djøf muliggør. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Tilbagekaldelsen gælder dog ikke behandlingen af dit fagforeningsmæssige tilhørsforhold forud for tilbagekaldelsen. Hvis du ønsker at trække dit samtykke tilbage, vil du blive varslet over på Codans almindelige vilkår og din Djøf-rabat vil frafalde.

Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at ringe
til vores kundecenter på 33 55 30 80.

Fill out my online form.

Få svar på de oftest stillede spørgsmål

Hvorfor har I brug for mit samtykke?

Vi er nødt til at få en bekræftelse fra Djøf på dit fagforeningsmedlemskab og dermed sikre, at du er berettiget til medlemsrabatten. Det kan vi kun, hvis vi kan udveksle data. 

Skal alle i min husstand give samtykke?

Kun medlemmer af Djøf i din husstand, skal afgive samtykke. Samtykket skal være individuelt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke giver samtykke?

Hvis vi ikke har dit samtykke, kan vi ikke fastholde den rabat, du har i dag eller tilbyde dig fremtidige forsikringer med Djøf-rabat.

Kan jeg senere annullere mit samtykke?

Du kan altid tilbagekalde dit samtykke ved at ringe til vores kundecenter på
33 55 55 55.

Hvem kontakter jeg, hvis jeg har spørgsmål til samtykket?

Du er velkommen til at skrive til vores databeskyttelsesrådgiver på dpo@codan.dk, hvis du har spørgsmål til samtykket.