Kundeservice


Vi har lang ventetid på telefonerne

Vi flytter i løbet af 2019 til nyt it-system, og du får nye policer på dine forsikringer.
Bare rolig! Vi ordner det hele – du skal ikke gøre noget

Har du spørgsmål?
Læs mere om dine forsikringers flyttedag

Det spørger andre om lige nu

Jeg har fået to opkrævninger
Ved en fejl har visse kunder modtaget to opkrævninger. Har du fået to girokort, skal du se bort fra det girokort, hvor policenummeret starter med "9" fx: 9xxxxxxxx. Er du blevet opkrævet to gange via Betalingsservice, beder vi dig afvise den betaling, som er sat til den 1. september. Det gør du i din netbank senest den 9. september kl. 16.00. Hvis du har afvist betalingen inden den 1. september, bliver pengene ikke trukket fra din konto. Afviser du mellem den 1. september og den 9. september kl. 16.00, så vil du få pengene retur inden for 2-3 hverdage.

Hvorfor er min Betalingsservice-aftale ophævet?
Ved overgangen til vores nye system er vi desværre nødt til at opsige den gamle aftale og oprette en ny. Du skal ikke gøre noget.

Hvorfor betaler jeg mere eller mindre?
Prisen på din forsikring ændrer sig ikke. Beløbet på din betalingsoversigt kan dog se anderledes ud, og det beløb, du betaler via Betalingsservice kan have ændret sig.

Dette kan skyldes flere ting: Måske har du i løbet af det seneste år tilpasset dine forsikringer og dækninger, fx købt eller opsagt en forsikring eller tilføjet en ny dækning, så du nu er forsikret på en anden måde end før. Dette vil nu blive udlignet, så vi fordeler betalingen for dine nye forsikringer rigtigt hen over året. Det kan også være, at du er blevet varslet om en prisstigning, men så har vi skrevet til dig om dette i et særskilt brev.

Jeg har ikke modtaget min police endnu
Vi udsender nye policer til alle kunder hen over efteråret 2019. Policen bliver sendt til din e-Boks, hvis du er tilmeldt dette. Hvis du er friholdt e-Boks får du policen tilsendt med posten.

Jeg har ikke alle tilvalgte deldækninger
Vær opmærksom på, at "ingen" ud for dækning, ikke betyder, at du mangler selve deldækningen, men at du ikke har selvrisiko i forbindelse med skader.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål?