Har du brug for at
komme i kontakt med os?

Har du brug for hjælp, er vi altid klar til at hjælpe dig over telefonen eller online.
Prøv vores Spørgsmål & svar herunder, eller ring til en forsikringsrådgiver.
Åbningstider og telefonnumre findes længere nede på siden.

Lige nu spørger andre om...

Rødt og grønt kort

Når du kører til udlandet i bil

Det røde kort er bevis for, at bilen er kaskoforsikret og giver ret til redningshjælp fra SOS International.
Det grønne kort er bevis på, at bilen er ansvarsforsikret.

  • Du behøver ikke at medbringe det grønne kort inden for EU's grænser og i Norge, Island, Schweiz, Kroatien og Andorra
  • De lande, der kræver det originale grønne kort er listet hos DFIM
  • Ifølge Forsikringsoplysningen behøver du ikke længere at medbringe det røde kort fysisk
  • Du kan nøjes med at huske telefonnummeret til SOS International +45 70 10 50 52

Læs mere og hent kort

Månedlig betaling

Med Codan Konto Service betaler du dine forsikringer månedligt i stedet for en gang om året. På den måde kan du fordele udgifterne. 

Læs mere

Har jeg en rejseforsikring?

Du får automatisk en Verdensrejseforsikring, hvis du har en indboforsikring hos os!

Forsikringen dækker alle private ferierejser op til 60 dages varighed i hele verden. Du behøver med andre ord ikke at bekymre dig om, i hvilke lande du eksempelvis selv skal betale for lægehjælp og hjemtransport.

Læs mere om rejseforsikring og mulighed for udvidet rejseforsikring her.

Jeg har brug for at anmelde en skade, ulykke eller tyveri. Hvordan gør jeg?

Du kan anmelde skade på alle dine private forsikringer. Hvis du har en sundhedsforsikring, skal du huske at kontakte din egen læge, før du anmelder.

Har du akut brug for hjælp på din rejse, så kan du kontakt SOS international 24 timer i døgnet på telefon +45 33552325

Læs mere om anmeld skade

Kundeservice

Ring til en forsikringsrådgiver på:

33 55 55 55

Åbningstider:
Mandag-torsdag 8-19
Fredag 8-18