Mine oplysninger

Jeg er flyttet

Hvis du er flyttet, behøver du ikke gøre noget. Vi får nemlig automatisk din nye adresse at vide fra folkeregistret, og det bliver rettet i vores systemer og i brevene til dig. Har du en hemmelig adresse er du nødt til at kontakte os med din nye adresse og datoen, du flytter på, så vi kan rette det.  

Min forælder er flyttet på plejehjem 

Skal du melde flytning på vegne af en forælder, der fx flytter på plejehjem, så skal du have en fuldmagt, som giver dig lov til at ændre på vores kundes forsikringsforhold. Download og udfyld fuldmagten, som du efterfølgende skal sende til os på codan@codan.dk.

Er din forælder medlem af Ældresagen, kan der tilbydes en ældreboligforsikring.  

Jeg har fået et nyt telefonnummer eller mail 

Har du fået nyt telefonnummer eller skiftet mailadresse skal du kontakte vores kundecenter på 33 55 37 78  – så får de opdateret dine oplysninger. 

Jeg har fået et nyt efternavn 

Vi får automatisk navneændringer i vores system via folkeregistret, så du behøver ikke kontakte os. Har du en hemmelig adresse er du nødt til at kontakte os, hvis dit navn skal ændres.   

Jeg har fået nyt arbejde 

Hvis du har en ulykkesforsikring hos os, og har fået enyt arbejde indenfor et andet felt skal du kontakte os. For prisen på din ulykkesforsikring hænger sammen med, hvilken type erhverv du arbejder i.