Status på anmeldt skade og erstatning

Hvad er status på min skade?

Log på din skadeoversigt via linket du modtog på mail eller sms ved sagens oprettelse.

På Codans skadeoversigt kan du få det fulde overblik over din sag – f.eks:

  • Se de informationer, vi har registreret på skaden
  • Uploade billeder eller andet dokumentation til din sag
  • Sende en direkte besked til din skadebehandler

Hvis du ikke har modtaget et link, så kontakt os på 33 55 55 55.

Hvornår får jeg min erstatning udbetalt for en anmeldt skade?

Behandlingstiden for skader varierer alt afhængig af, hvilken type skade der er tale om.

Ofte kan du få udbetalt straks-erstatning ved tyveri af fx cykler og elektroniske devices
– husk at anmelde tyveriet til politiet med det samme.

For visse skader skal der indhentes lægelig dokumentation, som fx skadestuejournaler og journal fra egen læge. For andre skader, hvor du fx ikke har kunnet arbejde, har vi også brug for oplysninger fra din arbejdsgiver. 

Først når vi har samlet og behandlet alle oplysningerne, vil vi kunne udbetale en erstatning.

For at se status på din skade:
Log på din skadesoversigt via linket du modtog på mail eller sms ved sagens oprettelse. Hvis du ikke har modtaget link, så kontakt os på 33 55 55 55.

Hvordan vurderer I om min skade skal udbedres?

Vi kigger på hver skade individuelt, og sikrer os at alle parter er hørt, og den nødvendige dokumentation er til stede. Hvor lang tid det tager varierer fra sag til sag.

For at se status på din skade:
Log på din skadesoversigt via linket du modtog på mail eller sms ved sagens oprettelse. Hvis du ikke har modtaget link, så kontakt os på 33 55 55 55.